תכנון והקמת גינות

התקנה מהירה ע"י צוות של מקצוענים אמתיים בתכנון והקמת גינות פרטיות – מספקים ללקוח את כל הפתרונות במקום אחד במחיר תחרותי ואטרקטיבי – תמיד!

תכנון ועיצוב גינות – תהליך

תכנון והקמת גינה על כל שלביה דורש ניסיון, חברתנו היא המתכננת והמבצעת של אלפי גינות בישראל, שלבי התכנון כוללים ייעוץ, ארגון ומחויבות לראות כל פרויקט מלמעלה ולספק ללקוח אפשרויות שיוזילו עבורו את תהליכי הבנייה.    

איך מתאפשר לך לקבל את המחיר הטוב ביותר בחברה רצינית?

ע"י כך שאנחנו יודעים לתכנן ולהקים גינה מההתחלה על הסוף במקום אחד וללא צורך בקבלנים חיצוניים, בחלוקה של הובלות שונות שמעלות באופן משמעותי את עלויות הפיתוח, כך שאנחנו יכולים לענות על כל צורך במחיר האטרקטיבי ביותר.  

תכנון גינה – אפשרויות

  • התקנת דקים דק סינטטי, דק איפאה, דק אורן.
  • התקנת דשא סינטטי
  • התקנת פרגולה ופתרונות הצללה
  • ייעוץ בבחירת עצים וצמחים – ע"י משתלה שעובדת בשיתוף פעולה עם החברה
  • קביעת מטבח חיצוני

כל שלב התכנון נעשה מול הלקוח, וזה זמן מעולה עבורך לשאול ולקבל מידע שיעזור לך להבין טוב יותר את אופן התהליך.

דבר נוסף שניתן לקבל ייעוץ עבורו:  בריכת שחייה פרטית

ייעוץ מקיף לגבי בריכות פיברגלאס / מתועשות

יש לקוחות שמחליטים להתקין בריכה במקום אחד ולחפש את כל נושא הפיתוח במקום אחר, הדבר מסרבל את התהליך ואת ההתמודדות אל מול מספר בעלי מקצוע – לקוחותינו נהנים שהדבר נחסך מהם והם מקבלים זאת במחיר מיוחד.

לפגישת ייעוץ ותכנון לגינה שלך חייג עכשיו 050-377-7817י



תכנון והקמת
גינות

צוות אל גליל מבצעים עבודות בתחום העץ.
ריהוט עץ, בית עץ לילדים, מלונה לכלב, גדר עץ, פרגולות ודקים.

צוות אל גליל

התקנה מהירה ע"י צוות של מקצוענים אמתיים בתכנון והקמת גינות פרטיות – מספקים ללקוח את כל הפתרונות במקום אחד במחיר תחרותי ואטרקטיבי – תמיד!

צוות החברה – לשפץ את הגינה תחת קורת גג אחת

צוות אל גליל הינו צוות של מקצוענים אמתיים בפיתוח והקמה של גינות, מה שמקל עלינו להעניק ללקוחותינו מחיר תחרותי בסטנדרטים של בנייה איכותית שמשמעותה:

  • חומרי גלם איכותיים
  • סגירות נכונות של דק, דשא, פרגולות (מעלה את יכולת השרידות)
  • התקנה של בריכות שחייה ביתיות
  • ייעוץ בכל נושא הנוף של הגינה – עצים צמחים ואביזרים
  • תכנון נכון של בהתחשב ברצון וביכולת של הלקוח

מה אתה מרוויח מכך?

כיוון שהחברה יודעת לתת מענה כולל ללקוח בכל הקשור לפיתוח סביבתי, הדבר מקל מאוד על התהליך שאתה צריך לעבור מבחינת ניהול של כמה בעלי מקצוע במקביל. יתרון נוסף הוא כמובן עלויות:

יותר קל לנו להוזיל לך את עלות הבנייה והפיתוח כשמדובר בפיתוח סביבתי, לדוגמה:

  • נגיד שאתה לקוח שהחליט להתקין רק דק לגינה ע"י צוותי החברה – גם פה נעשה הכל כדי שתקבל בנייה איכותית במחיר תחרותי ואטרקטיבי.
  • אך אם הינך צריך גם דק וגם דשא – אז עלויות ההובלה פוחתות, אנחנו כבר נמצאים בשטח, וזה מה שמקל עלינו להוזיל את עלויות הפיתוח.

במשפט אחד: כשחברה מבצעת את כל הפיתוח הסביבתי במקום אחד, גם דק, גם דשא, בריכה ביתית, זה מאפשר לתת הצעת מחיר גמישה ומוזלת יותר, וזה הערך המרכזי שאתה יכול להרוויח.

חברתנו הוקמה כדי להעניק ערכים ללקוחותיה, בחברתנו שמנו דגש לייעץ וללוות כל לקוח ובאופן המקצועי ביותר מתחילת הפרויקט עד לסיומו. כך שכל לקוח הוא שותף מלא לכל אורך תהליך הבנייה. באמצעות תהליך זה ללקוח יש יכולת טובה יותר לקבל החלטות משכילות יותר, החלטות שמשפיעות גם על הנראות וגם באופן משמעותי – על הכסף שלו!

למה אנחנו משפיעים כל כך לטובה על הכסף שלך?

כי אנחנו יכולים להעניק מחיר שכולל בתוכו את כל השירותים, כך שאנחנו יכולים להעניק מחיר אטרקטיבי יותר. כך שאם אתה גם מעוניין לבצע בניית דק או דשא סינטטי מסביב לבריכה, אתה לא משלם מחיר מלא גם על הבריכה, גם על הדק וגם על הדשא.

כל פרויקט מלווה ע"י בעלי החברה, וההתנהלות היא רק מולו, כך שהדבר מאפשר לך כלקוח התנהלות קלה יותר ולא מול בעלי מקצוע רבים.

חברתנו שמה לה למטרה את נושא השירות והאמינות כלפי כל לקוח, אנו יודעים שבהחלט לאחר פגישה מקצועית יהיה ברשותך יותר אינפורמציה שתעזור לך לקבל החלטה נכונה.

לפגישת ייעוץ ותכנון לגינה שלך חייג עכשיו

04-858-2090

אל גליל

פרטי התקשרות

שלח לנו הודעה

צור קשר ואנו נשמח לחזור אליך