ריהוט

עיצוב הגינה בעזרת הדמיות ממוחשבות

מעוניינים בעיצוב מחדש של הגינה ועדיין רוצים לדעת מראש את התוצאה? אם כן, תכננו עיצוב מחדש של הגינה בעזרת הדמיות ממוחשבות.

כבר שנים שהמחשבים משמשים גם לצורך הדמיות ממוחשבות, וכדאי להיעזר באלו לפני שיוצאים לדרך.

מתי תרצו להשתמש בהדמיה ממוחשבת?

  • שיפוץ כללי – ביצוע שיפוץ כללי אינו יכול להתבצע על פי תיאור מילולי או להידמות לעיצוב שראיתם בעבר. ייתכן שמה שאתם רואים בעיני רוחכם בכלל איננו מתאפשר בחלל הנתון. הדמיה ממוחשבת תאפשר לכם לדעת בדיוק לפני מה אתם עומדים, ולדעת למה ישמש התקציב שלכם.
  • הוספת פרגולה – אחד היתרונות של הדמיה ממוחשבת במקרה של הוספת פרגולה, הוא היכולת להבין כי זו תשמש אתכם בדיוק כפי שציפיתם, שגודלה יספיק לכם וכי היא תסתיר את השמש במידה הנכונה לכם. כיוון שכך, מומלץ לבצע הדמיה לפני תחילת העבודה.
  • הנחת דק בגינה – הנחת דק בגינה תהווה חלק מעיצוב הגינה, וכדאי מאד לבצע הדמיה שתאפשר לכם לראות בדיוק מהי התוצאה הסופית לה תוכלו לצפות. בעזרת ההדמיה תוכלו לקבל גם החלטה אם לבצע שינויים בתכניות או אם אתם מוכנים לצאת לדרך.

תהליך תכנון הגינה שלכם

תכנון הגינה החדשה שלכם יכול להיות מעניין ומרגש, כאשר חשיבה מקדימה נכונה תוביל לתוצאות הנכונות עבורכם. מבחינת תהליך התכנון, השלב הראשון שעליכם לבצע הוא לתאר לעצמכם כיצד אתם רוצים לראות את הגינה שלכם, וכאן תוכלו לבחון דוגמאות שונות של עיצובים.

בשלב השני, כדאי להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום, לשמוע את ההצעות שלה כולל מהן האפשרויות העומדות לרשותכם, ולאחר שתחליטו לעבוד יחדיו תוכלו לבקש לראות הדמיה לפני שהיא תבצע שינויים במקום. על ההדמיה לכלול את כל הפרטים כולל שבילים, אזור הנחת הדק, הפרגולה וכל פרט אחר כשהמטרה היא שזו תהיה תואמת לתוצאה הסופית לאחר השינוי.