ריהוט

יבואני מטבחים כיבוא, טרנד?


אנו, צרכני מטבחים, המחפשים יבואני מטבחים רובנו כבר יודעים ונחשפנו לעובדה שיש חברות, נגריות ומשווקי מטבחים רבים, מה מבדיל אותם אחד מהשני?

האם זה עיצוב, האם זה התוצרת או דווקא החומר או שמה המותג?

רוב המטבחים המיוצרים בארץ מספקים את רוב הטראנדים והם בעלל גווני עיצוב רבים ומרהיבים החל ממשחקי זכוכית, פלסטיק, עץ ועוד.

יחד עם זאת לא ניתן להתעלם מהעובדה כי מי שמשדר את החדשנות מטבחים ומדבר על הטראנד הבא בהצלחה יתרה הם דווקא חברות יבואני מטבחים ממותגות.

האם זה בגלל מהלכים שיווקיים מיוחצנים היטב או שמה הם אכן בעלי הזכות על "פטנט" החדשנות?  והאם זה קשור אל מחירים זולים או מטבחים יוקרתיים?

זוהי בהחלט שאלה למחקר, ניתן לומר בבירור כי חברות וכמובן יבואני מטבחים גדולות וממותגות משקיעות כספים רבים במחקר ופיתוח ואחוז זה מההשקעה בהחלט מניב פירות רצויות כי מספיק פעם בשלוש שנים להמציא טראנד חדש וליחצנו היטב בכדי לשלשל קופה נאה ולהעלות את נכסי המותג קרי, מטבחים זה אנחנו! או למצב אמירה כמו יבואני מטבחים שונים זה שלנו וכן הלאה.

מן העבר השני נמצאים כמובן חברות שונות בארץ וכן יבואני מטבחים קטנות יותר, מותג ישראלי קטן או נגריה שהחליטה שהיא ממתגת עצמה לתחום יבואני מטבחים מסויים או כללי.

משאבים כספיים למחקר ופיתוח בדרך כלל אין להם, הם פועלים באסטרטגיה של נראה מה יוצא ונעתיק או שניתן משהו דומה מאוד או נוסיף לזה סוויץ' קטן למטבח ונעשה משהו טוב יותר.

היתרון בחברות מטבחים אלו הוא בעיקר המחיר, הם לא השקיעו זמן וכסף בחשיבה על המטבח הבא, הם פשוט רואים לאן הרוח מנשבת מבין מותגי יבואני מטבחים שונים ואז מחליטים ללכת על הכיוון הזה גם כן.