בניה בעץ

עבודות עץ לגינה

עבודות עץ לגינה

עבודות עץ לגינה

גינה מטופחת הופכת בקלות למרכז הבית, לא הסלון, לא המטבח, אלא הגינה. בייחוד בבתים בהם ישנם ילדים קטנים הופכת הגינה למקום האהוב ביותר והנעים ביותר בבית מהסיבה שהוא מאפשר מרחב, אוויר צח והמון הרפתקאות.

עבודות עץ רבות מתבצעות בגינות בתים ומביאות לא אחת לשדרוג משמעותי של הגינה.

המראה של עבודות עץ לגינה עולה כמה מונים על מראה עבודות ברזל או פלסטיק על סוגיו השונים. כאשר אנחנו מבצעים עבודות עץ לגינה כמו התקנת גדר סביב החצר עצמה למשל או התקנת שער עץ גדול בכניסה אנו מעניקים לה מראה אותנטי וטבעי. עבודות עץ מיוחדות כמו בניית בית עץ או מחסן עץ שישתלבו בנוף הגינה הטבעי משדרגות אף יותר אתת המראה הכללי.

וודלנד אל גליל בניה ועיצוב בעץ מבצעים עבורכם עבודות עץ לגינה

שנים רבות של ניסיון הכשירו אותנו לבנות ולפתח עבורכם כל פרוייקט העוסק בעץ. אם תבקשו לבצע עבודות עץ לגינה כמו התקין רעפים על גג הבית או אם תחפצו דווקא בפרוייקט ייחודי, עבודות עץ מיוחדות כמו למשל בניית בית עץ לקטנטנים לשעות של בילוי ומשחק, מחסן עץ לאבא ואימא או מתקן משחקים ייחודי ממש כמו בגן המשחקים העירוני, מה שתבחרו, בכל קנה מידה, מוסדי או פרטי, אנחנו נשמח לבצע עבורכם.

עבודות עץ מיוחדות

אנו כאמור פועלים גם במסגרת המוסדית: במוסדות חינוך כמו גני ילדים, בתי ספר, אוניברסיטאות, מכוני מחקר, משרדים ממשלתיים, שימור ואחזקה של מבנים עתיקים, עיריות ועוד ועוד.

כל אלו מתבצעים תחת פיקוחו של מנהל עבודה בכל פרוייקט, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, אנשי מקצוע מוסמכים ורמת ביצוע וגימור מהגבוהות ביותר.

וודלנד אל גליל בניה ועיצוב בעץ, עומדים לרשותכם בכל עת

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לטלפון מספר 04-858-2090, אנו נזמין אתכם לכוס קפה ושיחה מלב אל לב בה תוכלו לספר לנו על עבודות עץ לגינה להן אתם זקוקים ואנחנו נעניק לכם מניסיוננו הרב את העצות והתוכניות הטובות ביותר עבורכם.

למעוניינים ניתן לפנות אלינו גם באמצעות טופס יצירת קשר, השאירו את הפרטים שלכם, כולל שם ומספר טלפון ואנו נחזור אליכם במהירות האפשרית.

כי אנחנו בחברת עיצוב העץ מאמינים בדאגה לפרטים הקטנים, זה היה ויהיה תמיד המוטו שלנו, כל פרוייקט קטן כגדול חשובים לנו בדיוק באותה מידה. בואו לשמוע, לראות ולהתרשם, בקרו בגלריית התמונות שבאתר ופנו אלינו, אנו כמובן מחכים לשמוע מכם.

Related Posts