ריהוט

ריהוט בית כנסת – ריהוט לבית כנסת

ריהוט בית כנסת

ריהוט בית כנסת

ריהוט בית כנסת

כמה כסף אתה מבזבז על פערי תיווך, כשאתה מזמין ריהוט לבית הכנסת מחברה גדולה?

כיסא רב
מרהט בית כנסת? בוא לגלות את הדרך המהירה והחסכונית ביותר, לריהוט ואבזור בית כנסת מהמסד עד הטפחות, באופן המהודר והאמנותי
בית כנסת הנו בית מקדש מעט. זו הסיבה, שאנו מוכנים להשקיע ממון רב בעיצובו ובגילוף כל פריט ורהיט בתוכו. אחרי הכול, ישנו עניין להדר במצוות. יחד עם זאת, ישנה מצווה חשובה לא פחות והיא לא לבזבז – "בל תשחית". כאשר אתה פונה לחברה גדולה בבקשה לריהוט, אתה מממן עבורה את הוצאות הפרסום, שכר העובדים, את המסים והחופשות ולמעשה בשורה התחתונה, מפסיד כסף.

עוד יותר מכך, מרבית הכספים לריהוט בית הכנסת, נצברו בעמל רב מכספי תרומות, כשכל אותם תורמים, שמים בך את מבטחם, בידיעה שממונם לא יושחת לריק, כך שבודאי ישנו עניין, להעדיף תוצרת שמגיעה לאותה תוצאה, אך אינה מבזבזת את כספי הציבור.לו הייתה סיבה קונקרטית להעדיף את החברות הגדולות, משום שהן נניח מקצועיות יותר, עומדות יותר בלוחות זמנים או מפיקות תוצאה טובה יותר, הרי לא היה ויכוח.

אבל…
אם הנך זקוק לארונות קודש, כיסא אליהו, בימות, עמודי תפילה, מחיצות עזרת נשים, חיפויי קירות דקורטיביים, ספריות, דלתות כניסה מפוארות, עץ חיים, ספריות בית כנסת ועוד.
אם הנך מעוניין בחבילת ריהוט וקישוט כוללת
אם הנך מעוניין לרהט את בית הכנסת בחומרים המעולים ביותר
אם הנך רוצה שהריהוט יחזיק שנים ושימור על איכותו לאורך זמן
אם הנך רוצה להיות בטוח שיש מישהו שיעשה את התחזוקה לאורך השנים
אם הנך מעוניין בעיצוב ייחודי, בגילוף אמנותי ועבודת יד יפהפייה
אם הנך מעוניין בשיפוץ פריטי ריהוט, שיחזור ושימור
אם הנך רוצה קשר ישיר וזמין עם איש המקצוע
אם הנך רוצה התחייבות לעמידה בלוחות זמנים מחייבים
אם הנך רוצה עיצוב ייחודי, חד פעמי שאין באף מקום אחר
ואם הנך רוצה לחסוך לתורמים או לקהילה שלך הרבה מאד כסף…

אני מפציר בך לפנות אלי בכל בקשה ולקבל ייעוץ ללא כל התחייבות מצדך, בכל הכרוך בריהוט בית הכנסת בקהילה שלך. שים לב! שיחת טלפון קצרה איתי, עשויה לחסוך לך ולתורמים עשרות אלפי שקלים ולו בזכות הטעויות שאמנע ממך לעשות.
.
כדי שארון הקודש שלכם יהיה באמת מרהיב ביופיו, כדי שכיסא אליהו ישרת באמונה דורות של סנדקים לפעוטות הנכנסים בבריתו של אברהם אבינו וכדי שבית הכנסת ימלא את הנכנסים בשעריו ברוממות הנפש והתפעמות רוחנית, צור קשר כבר עכשיו וקבל הצעת מחיר כדאית!
הכול טוב ויפה, אבל…
ריהוט לבית כנסת זהו עסק לא זול. מדובר בהשקעה של מאות ואלפי דולרים כמו גם בפרק זמן ממושך ומאמץ מרוכז. מן הסתם תרצו להיות בטוחים, כי אינכם מניחים את כספכם על קרן הצבי. הנה אם כן כמה מן השאלות בהן פגשתי במהלך עבודתנו:

עסק קטן אינו יכול לעמוד בפרויקטים מורכבים

20 שנות ניסיון בתחום הריהוט והגילוף, אינן הולכות ברגל. מדובר בעשרות פרויקטים , כשחלקם הארי כלל תכנון ועיצוב, שרטוט, הכנת תבניות, גילוף, נגרות והרכבה, של בתי כנסת ברחבי הארץ. כל אחד מהפרויקטים הללו חייב תכנון לוגיסטי קפדני, קשר ישיר עם אנשי מקצוע, הכרות מעמיקה עם התעשייה הישראלית, כמו גם עמידה בלוחות זמנים מחייבים.

עסק של אדם אחד אינו יכול להתחייב על לוחות זמנים

בעולם בעלי המלאכה בישראל, מקובל לצערנו לזלזל בזמנים ולא תמיד לעמוד בהתחייבויות, כששיטת ה"סמוך עלי" ו"יהיה בסדר", מלווה כל פרוייקט ופרוייקט. מסיבה זו איננו מתחייבים בקלות ללוחות זמנים, אלא עורכים לפני כן בדיקה קפדנית בטרם נתחייב. הזמן שלכם שווה כסף ואינני מתכוון לבזבז לכם אותו.

עסק קטן הוא מן הסתם איטי יותר.

לאו דווקא. עסק קטן בניגוד לחברה גדולה ומסורבלת, שלוקחת מספר פרויקטים בו זמנית כדי להצדיק את קיומה וקופצת מפרוייקט לפרוייקט, לא יכול להרשות לעצמו את "התענוג" הזה, וכשהוא מתחייב, זה עד הסוף. המשמעות היא, שעבודה מולנו , מתקדמת ללא הרף וללא כל הפרעה, מה שבטווח הארוך מוכיח את עצמו כמהיר הרבה יותר, לעומת החברות הגדולות.

ואם בעל העסק חולה, מי ערב לנו לסיום הפרויקט?

גם ב"עסק של אדם אחד", ישנן חלקים "אפורים" אותם יכול כל איש מקצוע שאינו אומן הגילוף, לבצע. העסק שלנו, מעסיק אסיסטנטים על פי הצורך וללא תשלום נוסף. במקרה שבעל העסק חולה או יוצא למילואים, ישנו ממלא מקום הדואג להתקדמות העבודה.
אצלנו" תקבל :
הכרות מעמיקה עם כלל עדות ישראל והעדפות העיצובים שלהם.
ארונות קודש, כסא אליהו, בימות, עמודי תפילה, מחיצות עזרת נשים, חיפויי קירות דקורטיביים, ספריות, דלתות כניסה מפוארות, ספריות ועוד.
שיפוץ פריטי ריהוט, שיחזור ושימור פריטים ייחודיים
עיצוב בסגנון בארוק, רנסנס, מרוקאי אותנטי, על פי דרישה
חבילת ריהוט וקישוט כוללת, מאל"ף ועד ת"ו
שימוש בעצים משובחים במיוחד, בגימור מושלם ועמיד לאורך שנים
שילובי נחושת, פליז וזכוכית בעבודת העץ ע"פ בקשה
ריהוט יציב ומאסיבי שיחזיק שנים וישמור על איכותו לאורך זמן
שימת דגש על ארגונומיה ונוחיות מרבית לקהל המתפללים
שירות, שימור ותחזוקה מסביב לשנה
עיצוב ייחודי, גילוף אמנותי ועבודת יד יפהפייה
קשר ישיר וזמין עם איש המקצוע
עמידה בלוחות זמנים מחייבים, גם צפופים
עיצוב ייחודי, חד פעמי שאין באף מקום אחר
חסכון כספי משמעותי לתורמים ולקהילה
יש לך שאלות נוספות ?
הנה כמה מן השאלות שעשויות להתעורר לך בתוספת התשובות.
יש לנו אדריכל לבית הכנסת, האם ניתן להזמין ריהוט בסגנון תואם לעיצוב?
בודאי ובשמחה! מומחים ביצירת גלופות בכל סגנונות העיצוב הקיימים: בארוק, רוקוקו, עתיק, מרוקאי, תוניסאי, לואי ה-14 ועוד. הצצות שלנו ייפגש עם האדריכל, יצפה בתכניות או במבנה המוגמר ויעצב עבורכם ריהוט תואם, בדיוק ע"פ העיצוב האדריכלי.
בית הכנסת שלנו זה עתה נבנה, האם נוכל לקבל חבילת עיצוב כוללת עבור הריהוט והאביזרים המשלימים?

בהחלט. אנו, מתמחים בריהוט בתי כנסת מהמסד ועד "המפתחות", כולל כל פרטי הריהוט, גימורים והאביזרים הנלווים. ניתן לקבל מחיר אטרקטיבי וכלכלי מאד, עבור חבילת ריהוט כוללת.
איננו מעוניינים בבית כנסת שלם, רק בכיסא חדש לאליהו, האם זה אפשרי?
כמובן. ניתן לקבל כסא אליהו או כל פריט ריהוט אחר, על פי עיצוב קיים, שחזור על פי הכיסא הישן או בעיצוב מקורי וייחודי.
מה קורה לאחר שהפרויקט מסתיים? מי מתחזק את הריהוט ושומר עליו?
עם תום הפרויקט, אתם מקבלים חוברת הנחיות לטיפול ושימור מיטבי בפריטי הריהוט, כאשר אחת לשנה אני עורך בדיקת תחזוקה שנתית בעלות סמלית. פריטים שנפגעו או התבלו, מוחלפים בפריטים חדשים וזהים, בעלות מתחשבת.
לא רק בתי כנסת!
וזה עוד לא הכול! את הידע והכישרון הרב שצברנו במשך 20 שנות עבודתנו גם לעיצוב פרטי ריהוט ייחודיים, הן למגזר הפרטי והן בתחום עיצוב הפנים. היכולת האמנותית של ליצור גלופות על פי כל דוגמה או עיצוב, מהווה חגיגה של ממש לאדריכלים ולחובבי העיצוב באשר הם, כשהשמים הם הגבול.