ריהוט

פינות אוכל מזכוכית

פינות אוכל מזכוכית הפכו בשנים האחרונות לטרנד החם בתחום עיצוב חלל חדר האוכל בבית הפרטי. כמו כן, ניתן היום למצוא פינות כאלו גם בבתי מלון יוקרתיים, בצימרים ובמלונות בוטיק. שכן, פינות אוכל מזכוכית הן בעלות מראה יוקרתי, זוהר, עדיין מאוד וייחודי. בחברת "כרמל דיזיין" מייצרים פינות אוכל בדיוק מהסוג הזה בסטנדרטים גבוהים מאוד ותוך שימוש בשיטות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות היום בשוק. כך ניתן להבטיח שלצד האסתטיקה הייחודית, יהיו השולחן והכיסאות ברמת גימור מושלמת וגם בטוחים לשימוש.

חדשנות, גיוון ונוחות

אין כמעט אדם הנשאר אדיש לנוכח יופייה המיוחד של הזכוכית. הזכוכית היא חומר שקוף, העמיד בפני שחיקה וגם חזק יחסית, אותו ניתן לצור היום ממגוון של חומרי בסיס, כדוגמת קוורץ או צורן. לזכוכית ישנן תכונות אסתטיות ושימושיות ההופכות אותה לחומר המתאים מאוד גם להכנת פינות אוכל שכאלו. זהו חומר הניתן לעיצוב בקלות יחסית, כאשר בתהליך חימום וקירור מהיר בטמפרטורות גבוהות ביותר, של כ-700 מעלות צלזיוס, ניתן לצור זכוכית מחוסמת, החזקה פי 3 עד 5 מזכוכית רגילה.

זכוכית זו מתאימה למגוון שימושים, החל מויטרינות, דרך פינות אוכל מזכוכית וכלה במה שלא נראה חשוב לכאורה: דלתות. מסיבות אלה, הפכה הזכוכית למרכיב חשוב גם בפינות האוכל המודרניות. פינות האוכל יוצרות מראה אלגנטי, נוצץ ויוקרתי מאוד, והן משדרגות את עיצוב הבית ובייחוד את אחד החדרים החשובים ביותר, בו מתכנסים כל בני המשפחה לארוחות משותפות ואינטימיות כחלק מהשגרה, בסופי שבוע ובחגים.

לגלרית פינות אוכל

מה חדש בתחום?

פינות אוכל מזכוכית מיוצרות היום באמצעות מכשור מתקדם ביותר, כדוגמת טכנולוגיית קרני לייזר. לרוב הינן מורכבות משילוב של משטחי זכוכית עם מסגרות מעץ, ממתכת או מחומרים אחרים המקבעים אותם למקומם ושומרים עליהם מפני פגיעה.

עיבוד הזכוכית משלב החיתוך, דרך שלב הליטוש וכלה בשלב ההדבקה, מתבצע תוך הקפדה על רמת דיוק וגימור ברמה גבוהה ביותר. כל אלה מבטיחים, כי פינות אוכל המיוצרות מזכוכית יהיו בעלות מראה ייחודי וגם בטיחותיות ביותר. במרבית המקרים ניתן גם להגדילם, באמצעות הוספת כסאות והרחבת השולחן, כאשר מגיעים אורחים.

שאלה של אסתטיקה

המראה השקוף, העדין, הנקי והקליל של פינות אוכל העשויות מזכוכית הופך אותן למיוחדות ביותר וליוקרתיות ביחס לפינות אוכל מחומרים מסורתיים אחרים. בשל המראה המיוחד, יוצרת פינות אוכל מסוג זה גם את התחושה שחלל החדר הוא גדול יחסית ואיננו דוחס ברהיטים מיותרים. כמו כן, היום ישנן פינות אוכל מזכוכית בעיצובים מקוריים ובשילוב אומנויות שונות בתחום הזכוכית ובתחומים אחרים.

ניתן למצוא פינות כאלו בשילוב ציורים צרובים; עם רגלי מתכת עדינות ומעוצבות; שילוב של אבן מסותתת ופינות אוכל רבות נוספות בעיצובים יצירתיים, חד פעמיים ומרשימים ביותר. ישנן גם פינות בסגנון מודרני עם זכוכית מחוסמת בגוונים חלביים או כהים.