בריכות שחיה ביתיות

התקנה מהירה ע"י צוות של מקצוענים אמתיים בתכנון והקמת גינות פרטיות – מספקים ללקוח את כל הפתרונות במקום אחד במחיר תחרותי ואטרקטיבי – תמיד!

בריכות שחייה ביתיות – בריכות שחייה מפיברגלס / מתועשות

רוצה לדעת מדוע כדאי לך לרכוש בריכה מחברת אל גליל?
מעוניין לשלב דק סביב הבריכה שלך?
רוצה לקבל את כל שירותי הגינה במקום אחד?

מדוע כדאי לרכוש ולהתקין בריכה ביתית אצלנו?

חברת אל גליל אינה עוסקת רק במכירה של מוצרים לגינה, היא גם חברה מבצעת, חברה קבלנית. לכן אנחנו יודעים לספק לך את כל הצרכים והפתרונות במקום אחד!

האמנם, יכול להיות שאתה רק רוצה לרכוש בריכה קטנה לחצר ולהרכיב אותה בעצמך, היתרון יהיה המחיר, אך אם מדובר בצורך אחר היתרונות שתרוויח יהיו משמעותיים:

 

    • כשלקוח מתעניין בדגמים של בריכות ביתיות במידות גדולות, זה אף פעם לא מסתיים רק ברכישה של הבריכה, הוא רוכש את הבריכה מחברה או ממקום מסוים אבל הוא עדיין צריך שמישהו יתקין את הבריכה. בקיצור, יוצא שהוא משלם מחיר מלא גם למתקין וגם לספק, בדק ליין זה לא עובד כך, כיוון שאנחנו אלה שגם מוכרים וגם מתקינים אנחנו יודעים להוזיל לך עלויות.

  • יתרון משמעותי נוסף הוא שאתה מקבל האחריות ממקום אחד! כך שאתה עושה עסקה שמעורבת בה חברה אחת ולא שניים, זה הרבה יותר קל ונכון.

בריכות שחייה פרטיות – מה קורה ללקוח בעת רכישת בריכה (חשוב מאוד לקרוא)

מניסיון רב שנים, מעטים הם הלקוחות שהגיעו לרכוש בריכה ורכשו רק את הבריכה, פתאום הם מתחילים לדמיין את החלום, רבים חושבים לעצמם: השקעתי ממיטב כספי, אני לא יוסיף עוד קצת ויקבל גינה מושלמת?

שאלות מסוג זה עולות לא אחת:

 

  • כמה יעלה לי להתקין דשא סינטטי סביב הבריכה?

  • כמה יעלה לי לצפות את הבריכה בדק?

  • איזה עוד שירותים אתם נותנים?

  • אתם גם נותנים ייעוץ כללי לגינה?

ויכולנו להכניס עוד שאלות רבות ומגוונות מצידם של לקוחות.

 

אז מה אנחנו רוצים לומר בעצם?

שחברת אל גליל היא החברה היחידה בארץ שיודעת לתת מענה לכל אותם הלקוחות, אותם הלקוחות שהחליטו לרכוש בבריכה בינונית / גדולה, גם מבינים שהם יצטרכו שמישהו יבצע את ההתקנה בפועל, ובאופן אוטומטי הם מעוניינים גם לטפח את השטח שמסביב לבריכה אם הוא לא מספיק מטופח בעיניהם, ואנחנו מאמינים שלקוחות מסוג זה מתאימים לנו, וחברתנו תעניק ללקוחות אלו את השירות הטוב ביותר. אנו מאמינים שאף אחד לא מעוניין להתעסק עם מספר בעלי מקצוע, אנו מאמינים שגם אתה רוצה מקום שידע להעניק לך מחיר משתלם על כל הפרויקט.

 

חשוב שתדע

אנחנו לא אומרים לך את זה כדי לשכנע אותך לרכוש עוד דברים חוץ מבריכה ביתית, אנחנו בהחלט נסתפק אם תחליט לרכוש מאיתנו רק בריכת שחייה ביתית, אנו מדגישים זאת את האזור שמסביב לבריכה כי אין הרבה בעלי גינות שמצליחים לעמוד בפיתוי, מישהו מעוניין לשפץ רק את "המטבח" ופתאום עם האוכל מגיע התיאבון והוא רוצה גם לשפץ את האמבטיה.

 

אותו הדבר גם בתחום הבריכות רק חזק יותר ועוצמתי יותר, כי פתאום זה חלום שמתגשם, לא נגשים אותו כבר עד הסוף? וזה קורה תמיד.

לפגישת ייעוץ ותכנון לגינה שלך חייג עכשיו 050-377-7817



בריכות שחיה
ביתיות

צוות אל גליל מבצעים עבודות בתחום העץ.
ריהוט עץ, בית עץ לילדים, מלונה לכלב, גדר עץ, פרגולות ודקים.

למעבר לאתר אל גליל לחצו על הלוגו משמאל.