ריהוט

חומרי גלם לפינות אוכל וריהוט ביתי

 חומרי גלם לפינות אוכל וריהוט ביתי

התחום של פינות אוכל, כסאות ישיבה, מזנוני טלוויזיה ויתר מוצרים לעיצוב פנים עבר תמורות מרחיקות לכת בשנים האחרונות. כיום כל פריט אותו תרצו לרכוש תוכלו למצוא במגוון רחב של חנויות הפזורות בכל הארץ. התחרות היא רבה ויש מגוון רחב של מוצרים, סגנונות ודגמים. על אף תחרות היא דבר מבורך המאפשר לצרכן ליהנות מאפשרויות רבות ומחירים אטרקטיביים, חשוב לשים לב שאתם לא מתפשרים על איכות. חלק מהחנויות אינן מספקות מוצרים איכותיים, וזה בא לידי ביטוי במחיר. אתם אולי חושבים שאתם מקבלים פינת אוכל טובה, מזנון טלוויזיה יציב, אבל בפועל החומרים הם באיכות ירודה ותוך זמן קצר מתחילים לראות את השחיקה במוצר.

לכן חשוב מאוד שכאשר אתם רוכשים מוצר תבדקו מאיפה אתם רוכשים אותו ובאיזה חומרי גלם משתמשים. אנו בחברה כרמל דיזיין, חברה בעלת שם ומוניטין משתמשים אך ורק בחומרי גלם איכותיים שיאפשרו לכם ליהנות מהמוצר אותו אתם רוכשים אצלנו לאורך זמן רב. בין אם אתם רוכשים שידת טלוויזיה, פינת אוכל, כסא בר או כל מוצר אחר, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הוא מיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר.

אנו עובדים עם עץ, לוחות עץ המכונים MDF, צבע ופרזול המיובאים ממדינות איטליה וגרמניה. ברור לכם שמדינות אלו מייצרות חומרים בסטנדרט הגבוהה ביותר, ואין מדובר במוצרים המיובאים מהמזרח שאיכותם אינה ידועה. אצלנו אתם מקבלים מוצר מעוצב בצורה מרהיבה, העשוי מחומרי גלם איכותיים המשווים למוצר מראה יוקרתי ומאפשרים לו להישמר לאורך זמן.

יתרונות רכישת מוצרים אצלנו

אם פינת האוכל תהייה עשויה מעץ באיכות נמוכה ומצבע שאינו מחזיק מעמד, תוך זמן קצר תוכלו לראות איך הצבע מתקלף והעץ מבצבץ החוצה בצורה מכוערת ולא אסטטית. אי לכך, אל תתפשרו על איכות, בחרו בנו, כרמל דיזיין, המתחייבים למוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר הן בתחום העיצוב והן בתחום של איכות וחומרי גלם מהשורה הראשונה. מעבר לכך, אצלנו תקבלו שירות אישי, ליווי צמוד ומענה לכם שאלה, התייעצות או תהייה. אנו כאן כדי להגשים לכם את החלומות וליצור עבורכם את פינת האוכל האיכותית והיפה ביותר בה תוכלו לשבת כל המשפחה לארוחות משותפות, את שידת הטלוויזיה המפוארת שמולה תצפו בסרט רומנטי ותבלו זמן איכות, וכל דבר אחר העולה על רוחכם- אנו כאן בשבילכם.

השאירו פרטים, ונחזור אליכם!