בניה בעץ

גדר לגינה מעץ

גדר לגינה

גדרות

גדר עץ לגינה

סוגי גדרות

בניית גדרות עץ

לגור בבית פרטי זה אומנם חלום של הרבה אנשים, אך לא כולם מבינים את האחריות של בית כזה. בדרך כלל כל מי שיש לו בית פרטי ירצה להגן עליו בצורה הטובה ביותר, בין אם זה מחיות מזיקות, מאורחים לא רצויות או מכל דבר אחר. לכן, אם גם אתם רוצים להתקין גדר מעץ בבית הפרטי שלכם אפשר להבין אתכם, וכדאי שתדעו שהגעתם למקום הנכון. חברת טכנועץ זו הכתובת שבה תוכלו להזמין את גדר העץ היפה, העמידה והטובה ביותר שיש ואתם מוזמנים לפנות אלינו עת.

גדר איכותית מעץ

אם יש דבר שצריך להקפיד עליו כשרוצים לבנות גדרות מעץ, זה שהן תהיינה כמה שיותר עמידות. גדרות כאלה צריכות להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר שונים ולכן יש לשים לב באיזה עץ עושים שימוש, איך בונים את הגדר עצמה ואיך מתקינים אותה. לכן יש להתייחס לפרמטרים כמו:
– השטח שבו צריכה להיות מותקנת הגדר
– הגודל הרצוי
– העיצוב של גדר העץ
– התקציב של הלקוח לכל העניין
– העצים שיוכלו להתאים לביצוע המשימה

גדר מעוצבת

בשנים האחרונות אנשים שרוצים להתקין גדרות מעץ לא רוצים שהגדר תשמש רק כהגנה, אלא יש לב גם תפקיד של עיצוב לבית ולגינה. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם רוצים שהגדר תהייה כמה שיותר יפה, וכדאי לדעת שהיום אפשר לבנות גדרות מעץ בסגנונות רבים. לכן כדאי לכם לפנות אלינו כבר עכשיו כי כך הצוות המקצועי שלנו יוכל להתחיל לבנות עבורכם את גדר העץ שחלמתם עליה מזה שנים.

גדר לגינה בעיצוב ייחודי

מעוניין להקים גדר סביב הגינה שלך?

רוצה לדעת באיזה סוגי עץ הכי כדאי לך להשתמש?

זאת ועוד, מחפש בעל מקצוע מקצועי?

גדר היא חלק משמעותי בתכנון נכון של גינה, בעלי גינות רבים נוטים להתייחס לגדר כחלק לא כך כך משמעותי ובתום העבודה הם מבינים שזאת הייתה טעות. אנו מקווים שתעשה את הבחירה הנכונה ולאחר שהשקעת זמן וכסף רב, תקבל את גינת החלומות שלך.

סוגי גדרות – מהם האפשרויות שלך

גדר ניתן לבנות בשלל סוגי עץ, לדוגמא: גדר מעץ איפאה, גדר מעץ אורן, גדר מאלומיניום וגדר מפלסטיק. נתחיל קודם כל אם היתרונות שגדר מספקת לגינה שלך ואז ניתן סקירה על סוגי הגדרות הנמכרים ביותר.

גדר לגינה תגן טוב יותר על ביתך מפני פולשים גדר מושקעת מעלה את ערך הבית שלך הגדרות שברשותנו יתנו תחושה יוקרתית לגינה שלך הגינה שלך לא תהיה חשופה לעוברים ושבים

סוגי גדרות המבוקשים ביותר

גדר מעץ לגינה – השימוש בדרך כלל יהיה בעץ מסוג אורן או איפאה. גדר לגינה משתלבת מעולה עם המתחרה החדש- דק סינטטי. הדק סינטטי נחשב לטוב ועמיד יותר מפני שהטיפול בו קל יותר. גדר לגינה היא בדרך כלל חשופה מאוד לשמש וצריך לדאוג לטפל בה יותר, אולם קרני השמש אינן משפיעות על דק סינטטי ורוב החברות מספקות אחריות של 25 שנה עם דק זה.

גדר אלומיניום

רבים נוטים לוותר על רכישה של גדר אלומיניום מפני שהם חוששים מהמחיר. חשש זה נגרם מחוסר ידע. מחיר גדר מאלומיניום הוא בדרך כלל זהה לסוגים אחרים של גדרות איכותיים אחרים שעשויים מעץ. כמובן שיכול להיות הבדל במחיר אם מדובר בגדר יוצאת דופן אך אנו מייעצים לך לבדוק את שלל האפשרויות.

גדרות – מחיר

גם בתחום הגדרות, אף פעם לא תוכל לקבל הצעת מחיר אמיתית עוד לפני שסיפקת נתונים אודות הגובה והאורך הרצויים לך, ישנם שיקולים נוספים שאמורים להילקח החשבון כך שכדאי לך מאוד שנציג מקצועי יגיע לשטח כדי לקחת מידות מדויקות.

לפגישת ייעוץ ותכנון גדר לגינה שלך חייג עכשיו 050-377-7817

גדר לגינה

התקנה מהירה ע"י צוות של מקצוענים בתכנון והקמת גדרות – מספקים ללקוח את כל הפתרונות במקום אחד במחיר תחרותי ואטרקטיבי – תמיד!

או השאירו פרטים ליצירת קשר

04-858-2090

פריסה ארצית