ריהוט

גגות עץ – התקנת רעפים

גג עץ – התקנת רעפים

כך בונים כיום גגות רעפים

גג רעפים מעץ כיום כבר ידוע כי בניית גגות רעפים ברמה גבוהה חייבת לערב שימוש בעץ. מלבד הנוחות המלווה בנייה כזו, גגות רעפים צריכים גם לספק תחושת חמימות ואווירה מיוחדת בתוך הבית, מבלי לוותר על המראה החיצוני. כל אדריכל או מעצב אשר מעוניין בגגות רעפים מודרניים אינו מתפשר על מתכת או בטון, ומזמין עבודות עץ מיוחדות ועמידות. כך למשל ניתן לראות במקומות רבים גגות המאופיינים בקורות עץ גלויות, אותן ניתן לראות מתוך הבית, ובחיבורי עץ בין העמודים לחלונות. הבחירה בעץ נעשית על פי התאמה אישית בין החברה המבצעת את העבודות לבין הלקוח, כאשר מגוון סוגי העץ רחב ומתאים לכל קו אסתטי.

סוגי העץ המתאימים לגג
ניתן למנות ארבעה סוגי עץ עיקריים בעזרתם בונים כיום גגות רעפים. מלבד קורות מורכבות, הכוללות עצים רב שכבתיים, דו שכבתיים ופינגר ג'וינט, אפשר למצוא גם עצי סידר, עצי דוגלס פייר ועצים מהגונים. עיקר העבודה של החברה המבצעת הרכבה ובנייה של גגות רעפים מתמקדת בליטוש, בצביעה ובהקצעה. המטרה היא ליצור מראה מעודכן, אך לא לוותר על הבטיחות ועל היתרונות של שימוש בעץ. ההתקדמות הטכנולוגית משפיעה רבות על עבודות העץ ובעיקר על התחום של גגות רעפים, משום שהיא מאפשרת לכל חברה המייצרת גגות רעפים מודרניים להתמקד ביציבות, עמידות וכוח נשיאה גדול.

כיצד מחפים על קורות הגג?
החיפוי של גגות רעפים מן הסוג המודרני נעשה בעיקר על ידי לוחות עץ נקיים, ובחלק מהמקרים על ידי שימוש בגבס. צורת החיפוי מושפעת בעיקר מגודל קורות הגג, אך יש לזכור כי יש להתחשב גם בגוון של החיפוי לצורך התאמה בינו לבין המראה של גג הבית. כפי שניתן לראות, גגות רעפים מחייבים ידע בתחומים רבים. רק אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר בנו גגות רעפים עבור המגזר העסקי, הציבורי והפרטי, יוכלו להבטיח לכם מוצר עבודה באיכות גבוהה.

הגג שלכם הוא המומחיות שלנו
בחברת עיצוב בעץ משקיעים את כל המשאבים על מנת לספק לכם גגות רעפים בטוחים לבית. צרו קשר עם המומחים של חברת עיצוב העץ וודלנד אל גליל, ותוכלו להיות בטוחים כי ביצעתם את הבחירה הנכונה. ההיכרות עם תחום העץ הופכת כל עבודה של עיצוב העץ למלאכת מחשבת, וכעת גם אתם יכולים ליהנות מהתוצאות. דרך חברת עיצוב העץ תוכלו להתאים את העבודות בצורה אישית, ולהיות מעורבים בכל שלב בבנייה. אם תרצו, תוכלו לפנות אל אחד מנציגי החברה גם לצורך קבלת ייעוץ ללא תשלום. מבחינתנו בחברת עיצוב העץ, שביעות הרצון שלכם היא הדבר היחיד שחשוב.