ריהוט

פינות אוכל מרובעות

פינות אוכל מרובעות יכולות להיות מורכבות משולחנות בעלי דפנות שוות או שולחנות ארוכים יותר למספרים גדולים יותר של אנשים ובעלי צורה מלבנית. פינת אוכל מרובעת בעלת דפנות שוות תתאים בדרך כלל לשמונה אנשים ולעתים לשנים עשר אך בדרך כלל לא ליותר מכך. פינות אוכל מרובעות ניחנות בדרך כלל בקווים נקיים המציגות את העץ כמו שהוא ללא התחכמויות ויוצרות מראה עוצמתי ונוכח בדרך כלל עם רגליים מסיביות במיוחד.

אנחנו בכרמל דיזיין אנו שמים דגש מיוחד על איכות המוצרים שלנו וכל פינת אוכל אשר אנחנו מייצרים עוברת ביקורת איכות על מנת לוודא שאנו מספקים עבורכם את המוצרים הטובים ביותר!

מגוון דגמי פינות אוכל מרובעות

טיפ קטן לעיצוב

העיצוב של פינות אוכל מרובעות יוצר מראה קלאסי ופשוט אשר משתלב נפלא דווקא בעיצובים מודרניים. הקווים הסימטריים והפשוטים נותנים תמיכה ומתאימים עם הצורות הגיאומטריות של העיצוב המודרני. השולחנות השונים עושים שימוש מעולה בחומר ויוצרים שולחנות מרווחים במיוחד שמתאימים לארוחות משפחתיות גדולות. מרבית השולחנות המרובעים מגיעים בעיצובים חלקים ממש ללא כל שקעים או בליטות וללא דוגמאות על הרגליים ועושים שימוש רק בצורות ובמרקמים של העצים השונים. בעיצוב מודרני, רצוי להתאים פינת אוכל מרובעת עם כסאות בקווים פשוטים גם כן שימשיכו את הזרימה ואת העיצוב הנקי. כסאות בעלי משענות גבוהות יצרו הרגשה של שלוחנות אבירים גדולים ועוצמתיים וכסאות מעוגלים, מרופדים ועדינים יותר יתרמו למראה הקלאסי.השאירו פרטים, ונחזור אליכם!